replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年11月10日星期四

Vintage fun

agedacht over wat mijn volgende horloge zou moeten zijn. Ik zag een mooie Bulova de hand wind in een antieke winkel, voor slechts $ 45! Het was fatsoenlijk kijken, maar de armband was verschrikkelijk (twist-o-flex), ook bekend als een haar grabber. Het was een beetje klein, maar zeer dun. Het was een hand wind, alleen, met geen aanspraak juweel rekenen op het gezicht. Kleine seconde wijzerplaat, dat is vrij netjes. Ik kan nog steeds niet een beeld van een te vinden. Persoonlijk ben ik een beetje van, zoals automaten, je hoeft niet echt te denken over hen wikkeling. Met dat in gedachten, ik denk dat ik vond een uitstekende één ik graag:

Het is een Seiko 6139 gebaseerde chronograaf, 'witte helm' design.
Het voldoet aan een aantal criteria Ik wil heel graag in mijn volgende horloge:
  • Wit of crème onder ogen gezien.
  • Het is een Seiko.
  • Het is een uitstekende, maar niet te oud, eind jaren 70.
  • Het heeft dag en datum.
  • Het is een automatische.
  • Het is een chronograaf met een Tachymeter schaal. (Ik hou echt van Tachymeters)
  • Het is niet te groot, ongeveer 40 mm diameter.
  • Ik denk dat het ziet er cool.
  • Prijzen zijn redelijk, maar echt goede voorbeelden zijn niet de gemakkelijkst te vinden. Prijs lijkt te zijn in de $ 100 tot $ 150 range voor schone voorbeelden.
Dit zou mijn eerste inval in een vintage horloge, maar overweegt een nieuwe Seiko mechanische chronograaf is omhoog van $ 2000, is dit een koopje. De goedkoopste Zwitserse chronos zijn meestal meer dan $ 1.000. Het andere alternatief is Russisch (Poljot) chronografen ook. Ik weet niet zeker welke weg te gaan, maar ik denk dat ik de gedachte van een vintage horloge. Bekijk meer horloges replica en carl f. bucherer horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex